Tiden rullar på.

Nu har ännu en helg flutit förbi alldeles för fort som vanligt. Men helgen har varit fin ändå. Fredagen blev det bara mys här hemma med Laura min syster som bara var hemma från göteborg över natten, så vi tittade på lite film och åt godis. Inte alls fel!
I lördags, eller ja igår, var det jobb som gällde. Även om jag tycker det är riktigt jobbigt dagen innan och när jag ska masa mig iväg till jobb är det alltid okey trots att det är jobbigt. Tur att det är roliga människor på jobb annars hade man nog inte överlevt. Efter jobb lyckades Lina tajma in ett samtal till mig precis när jag kommit till knutan innan jag hoppade på min buss hem så jag drog hem till henne istället. Där blev det att dricka cider och bara ha det mys. Åkte inte hem förrän vid fem tiden idag. En riktigt fin och mysig helg faktiskt och tanken på att jag faktiskt tjänat några hundra känns inte helt fel heller.
Dessutom var jag och Lina riktigt duktiga och plugga lite idag!

Hoppas ni också haft en fin helg!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0