Stress.

Det är nu man börjar känna av att allt i skolan börjar ta fart. Att nu drar vi igång på riktigt och stressen och ångesten därmed. Förhoppningsvis kommer det gå bra och vi kommer överleva, annars vore det rätt illa va? Till imorgon har jag ett litet fotoarbete som ska in, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vi skulle välja en fotograf så jag tog the one and only Sally Mann. Jag har redan skrivit det jag tycker och sådär som vi ska och allt som allt är det inte ens en A4 på datorn, dessutom har jag tryckt in bilder och sådär. I'm a woman of few words helt enkelt, nämen allvar jag orkar inte mer. Jag ska titta på True Blood istället och käka Ben&Jerrys. Det låter mycket bättre och betydligt roligare och godare!




Kommentarer
Postat av: LeeStephanie

Jag håller helt med dig, dock får vi hoppas på att vi inte ryker med i all denna stress >.<

2009-09-15 @ 16:12:27
URL: http://LeeStephaniie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0