Söndag.

Nu kommer det ett sådant söndagsinlägg igen. Det har varit en trevlig och fin helg trots att den flygit förbi för fort. Det blev festande både i fredags och igår så det känns lite extra jobbigt att kolla kontot idag. Herrejisses, det var inte trevligt. Det var inte ens en månad sedan lönen från allt sommarslit rullade in på kontot och det finns inte mycket kvar kan jag säga. Det blir till att bara betala mina linser sen ska resten ner i min sparbössa som inte går att öppna!

På tal om något annat så har jag en hel del plugg som jag inte tagit tag i ännu som jag verkligen borde sätta igång med. Ångestframkallande? Somfan. Bland annat så har jag inte ens satt igång med projektplanen eller ens läst in mig på ämnet och den ska vara inne om mindre än två veckor. Gaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0