Måndag.

Sitter här nyduschad, lyssnar på musik och gör vid mig lite. Ikväll blir det lite tjejkväll hos Malin. Jag har massor av plugg jag egentligen borde stanna hemma och göra, men jag ska skjuta det åt sidan och njuta av en mysig kväll hos malin. Vi är trots allt inne på vårt sista år och även om man lovar varandra att hålla kontakten vet man inte hur mycket och ofta man kommer ses. Alla kanske försvinner åt olika håll? Usch jag vill inte tänka på det nu!
I vart fall ska jag ta vara på tiden och umgås med de jag tycker om istället för att sitta här med plugg som inte gör mig glad.



På tal om något annat! Mitt hår börjar bli lång nu minsann, och det kliar i fingrarna på mig!

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är så fin och söt!

2009-09-29 @ 18:57:49
URL: http://xlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0