Inte min dag.

Det har inte varit min dag idag. Det har varit fullbokat på alla tåg och bussar till halmstad, varberg och helsingborg. Trodde först inte att jag skulle komma hem idag. Visst jag trivs här i Göteborg och skulle inte ha något imot att stanna i ett par dagar till men skolan och allt annat skriker efter mig. Till sist kom jag på att det finns ju det nya bussbolaget GoByBuss och där fanns det en buss vis en tid som fortfarande hade platser kvar. Bra! David är då snäll och tänker betala över internet så jag är säker på att jag har biljetten så ger jag bara honom pengarna till honom sen men då krånglar hans bank! Inte min dag nej. Men till sist lyckas vi göra bokningen och betalningen över telefon, jag kommer alltså hem idag!

Hoppas någon annan har turen på sin sida i vart fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0