Helt ointressant babbel.

Duktig som jag är lyckades jag missa min buss och jag har bara en lektion idag så det lönar sig inte riktigt att ta nästa. Det är såna här dagar som känns helt onödiga att dra sig till skolan, är det verkligen lönt att dra sig in till stan för EN lektion, speciellt när det är som för mig att resan fram och tillbaka tar längre tid än själva lektionen. Men å andra sidan så bör man ju dra sig i väg för det är trots allt bara en lektion och då borde man vara duktig och gå på den och vara nöjd att man åtminstonde slipper en sådan lång fullspäckad dag med lektioner.

ÄH, hursomhelst så missade jag min buss och det finns ingen mening med att ta nästa. Men därför straffar jag mig själv med att göra en del plugg som jag antagligen inte hade satt fart med idag om jag kommit iväg till skolan.

Lektionen som jag missar idag är Matte C, ja jag vet VARFÖR I HELA FRIDEN VALDE JAG DET?! JAG VET INTE. Jovisst egentligen valde jag det för det är väldans massa bra att ha sen när jag vill läsa vidare. Men spelar det verkligen någon roll om jag ändå kommer få IG? haha. Jag satte mig i vart fall ner med matten direkt efter att jag missat bussen för att vara till någon nytta, jag gjorde två tal och insåg att jag kan verkligen inte det. Och det finns nog ingen chans för mig om jag inte får en egen lärare som kan hjälpa mig hela tiden. Jag borde nog gå till syv och fråga om det finns möjlighet för mig att byta...

Nejmen, nu ska jag fortsätta med pluggandet för att göra någon nytta, men nej jag tänker inte hålla på med matten.. Jag ger mig på religionen istället.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0