HEJ KÄRA LÄSARE, LÄGET IKVÄLL?

Själv är jag galet trött och hade kunnat gå och lägga mig för flera timmar sedan. Sitter här och lyssnar lite på musik och ska alldeles strax dra mig mot sängen och läsa lite om jag orkar ens det. Somnar nog på bums. 
Imorgon far det av till Ullared, har inte varit där på flera år så det ska bli ganska skoj. Förhoppningsvis inte galet mycket folk. Fast det är rätt många som får löning imorgon så ska väl inte hoppas för mycket. Efterdet fortsätter vi upp till göteborg och där ska jag spendera min helg (jag vet, jag borde verkligen plugga satan istället).



På tal om något helt annat så har jag blivit medlem på en sådan där hemsida där man samlar poäng och kan sedan byta in dem mot presentkort osv. Det krävs faktiskt inte så mycket poäng för att få ihop till ett litet presentkort, så varför inte? Det skadar ju inte! (Vad jag försöker säga är ju självklart att sidan är väldans bra och ta nu för fan och klicka på länken och bli medlem så jag får lite extra poäng och kan få ett presentkort! )
http://www.gratismode.se/?c=68152


PUSS, GONATT! SOV GOTT!


Kommentarer
Postat av: LeeStephanie

Hur mycket poäng måste man egentligen samla på en sådan sida för att få ett presentkort? :P Ser ut som ett evighetsjobb xD

2009-09-25 @ 13:14:33
URL: http://LeeStephaniie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0