Dålig dag?

Idag har det varit en sådan riktigt kuksugarhelvetesjävlabajs dag.
Idag har det varit en sådan riktigt jävla skit liv dag.
Idag har det varit en sådan riktigt mitt liv suger dag.
Idag har det varit en sådan riktigt jag vill bara hem och lägga mig under täcket dag.

Jag kan skriva en lång lista över vad det har varit för dag idag men jag tror ni har förstått vad jag menar. Jag slutade dock rätt mycket tidigare från min sista lektion så då blev det lite bättre men nu känns det som skit dag igen. Råga på det så sitter jag dessutom och pluggar. Men jag tänker faktiskt inte plugga mer ikväll trots att jag borde för nu sitter jag och nästan gråter till och med. Herregud vad är det för fel på mig? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0