Bio!

Laura, min syster, fyllde 24 år i måndags eller som hon hellre skulle vilja säga det 23+1. Åldersnoja eller?
Hon har alltid varit lika svår att köpa presenter till så jag bestämde mig för att bjuda henne på bio för hon har velat se filmen Linje 123 kapad. Så ikväll blir det bio för vår del. Det ska bli riktigt mysigt, det var evigheter sen jag var på bio. Egentligen hade jag jättegärna velat se filmem Inglourious Basterds men det är trots allt hennes födelsedagspresent och den är säkert jättebra också!
Linje 123 kapad verkar vara en sådan film som även om man vet hur den antagligen vet hur den slutar så blir man inte besviken. Lite söndagsbio känns som rätt sätt att avsluta denna helgen.
Appropå helg, jisses. Kanske kan berätta lite om min helt senare om jag nu väljer att lämna ut det till allmänheten. Man får akta sig för vad man skriver på nätet, man vill trots allt inte att det ska komma tillbaka till en senare och bita en i rumpan! haha.



Men jag hoppas alla har haft en fin helt och avslutar helgen med lite mys som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0