Organiserad röra?

Mitt rum är oftast i ett endaste kaos, men det brukar vara ett organiserat kaos. Trots att allt ligger huller om buller så vet jag vart.
Jag har har inte använt mitt skåp i skolan alls än så länge detta året, eftersom det ligger på tredje våningen i den byggnaden jag aldrig är i. Hur logiskt är det egentligen? Så alla böcker och allt annat som egentligen hör hemma i mitt skåp i skolan ligger överallt i mitt rum. På morgonen tar jag bara med allt det jag behöver under dagen. Just nu hittar jag inte flera av mina viktiga papper och det första som slog mig då var att de ligger väl i mitt skåp. Men nehej, det kan de ju inte eftersom jag inte använder det. Och varfan ligger de då? Jag vet inte ens var jag ska börja i mitt rum. Eller bara skiter jag i att leta fram papperna, de kanske inte är så viktiga ändå.. haha.
Höjden av lathet eller vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0