Jobbigt läge om kalendern försvinner?

Är det någon annan som också känner att om min kalender försvinner så blir det kaos. I min kalender finns allt och det som inte finns där, existerar inte heller. Jag sprang precis runt i panik och letade efter min kalender men tur som jag hade hittade jag den. Annars hade det bara varit att skriva av allt som finns i någon annans kalender i min klass och hoppats på att allt finns där. Försvinner min kalender vet jag inte ens vad jag ska börja att ta reda på. Tack gode gud för att jag hittade min kära kompis kalendern.

Kommentarer
Postat av: Louise

FAN vad jobbigt! Känner exakt likadant med att kalendern är ens liv, där finns allt som pågår. tur att du hittade den :D

2009-10-19 @ 19:43:55
URL: http://xlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0