FN - ROLLSPEL

I skolan är det full rulle med FN-rollspel. Rollspelet drog igång igår och har sin sista dag imorgon, alltså varar det under tre dagar. Det var mycket som vi var tvugna att förbereda och har fått slita har vi med allt fakta letande, resolutions skrivande och tal att förbereda, dock trodde jag aldrig att jag skulle säga att det faktiskt är kul! Nu veckorna innan FN-rollspelet gick jag och grämde mig över det och ville verkligen inte men nu är jag bara glad att vi fick chansen!
Fast jag är helt slut i huvudet och ska nog krypa ner i sängen redan nu trots att klockan bara är halv tio. Det är verkligen jätte roligt men vi måste vara på topp och på hugget i princip hela dagen och hjärnan säger gonatt nu.

PS. Jag måste köpa skorna i inlägget innan detta, jag kom på att det kan vara en födelsedagspresent till mig själv. Jag fyller trots allt snart år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0