USCH

Kände mig redan hängig igår så gick bara på en lektion som var viktig.. Idag vaknade jag med så fruktansvärt ont i halsen men jag tänkte ändå ta mig till skolan så jag gjorde mig klar och allt. Men sen tänkte jag bara, om jag är sjuk varför tvingar jag iväg mig. Det är inget JÄTTEVIKTIGT jag missar och dessutom är jag sjuk så är jag det, det kan jag inte hjälpa. Jag har en vana att gå till skolan trots att jag inte mår bra, stannar sällan hemma hela dagar. Det är egentligen bara dumt för jag drar ju bara ut på att tillfriskna. Åh gud nu slog det lock för öronen också. haha Jag tror detta är dunderförkylningen jag väntat och lurat bort flera gånger.



Det är säkert Laura & David som smittat ner mig, fyfan!

Nej det blir minsann till att stanna hemma trots att jag tänkt åka in senare till svenskan. Dricka massvis med te med honung och hoppas på att jag vinner snabbare över förkylningen än jag tror går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0