Tänk om man kunde vara såhär duktig varje dag!

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig. Jag har i princip pluggat hela dagen sen jag kom hem från skolan och jag har förstått mer av matte C än jag trodde var troligt. Ändå tror jag inte jag kommer klara matte provet imorgon, långt ifrån. Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv när det gäller dagens prestation även om det inte ser så ljust ut över matte provet imorgon. Jag brukar sällan, jävligt sällan faktiskt ha den här sortens självdiciplin att kunna sitta och plugga såhär mycket en hel dag. Nu ska jag dra ut de sista krafterna och plugga lite till för att sedan njuta av några avsnitt Ugly Betty eller NCIS.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

Fy fan vad gött!! Du kommer säkert klara det även om du inte tror det!

2009-11-09 @ 21:55:18
URL: http://xlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0