OH YEAH

Jag tror faktiskt förkylningen börjar gå mot sitt slut och det är nog mycket tack vare att när jag vaknade imorse bestämde jag att nu får det minsann vara slut på att vara sjuk, voila!
Jag har druckit sjuka mängder te med honung och knarkat halstabletter. Dessutom bastade jag riktigt länge, det gjorde susen! Nu känner jag mig tillräckligt kry för att hitta på något. Idag kommer kära Else och Rasmus ner till skåne och då vill jag inte ligga sjuk för jag har bestämt att det ska bli lite party med dem vare sig var jag var sjuk idag fortfarande eller inte!



Söta Iina hämtade pappa upp från dagis idag för Laura och David kommer för sent för att hämta upp henne. Så nu springer hon efter mig som en svans här i huset. Hon är för söt!

Iina springer efter mig in på mitt rum
Iina: Mathilda.. kan jag be och få mat idag?
Jag: HAHAHA det är väl klart att du får mat idag.
Hon förstod inte alls det roliga med det. Själv tyckte jag det lät som hon inte får mat varje dag! Och det kan jag garantera att hon får i ett hushåll där alla älskar att äta.


Kommentarer
Postat av: else

haha åh hon är så himla söt iina.

2009-11-09 @ 10:35:18
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0