Nationella svenska B talet

Jag trodde aldrig att jag skulle lyckas men jag har faktiskt det. Jag lyckades få ihop mitt nationella svenska B tal som jag ska hålla imorgon. Alla som känner mig vet att jag är den som skjuter upp allt till sista sekund och detta är inget undantag. MEN jag hinner i stort sätt alltid bli klar. Endast fåtal gånger har jag inte det och då har det funnits anledningar, alltså bättre anledningar än att jag har bara skjutit upp det! Nu är jag i vart fall klar och det känns skönt som tusan!
Talet ska ju vara i 5 minuter och jag har suttit och tagit tiden när jag läst det flera gånger. Men det är så svårt, för vettifan om jag kommer läsa sådär lugnt och sansat utan misstag imorgon. Och vad jag hört och känner på mig är min lärare ganska sträng när det gäller det. Men hålla, faktiskt man kan inte räkna med 5 minuter exakt. ÄH nu ska jag sluta noja mig över små saker och kolla på något trevligt istället!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0