Gnäll-inlägg number one.

Jag gick upp massa tidigt idag och pallade mig iväg till stan för att gå på rättegång (uppgift till kriminologin) , men jovisst då är typ alla inställda. Jag borde och kunde helt enkelt lyssnat på min instinkt som sa att jag skulle ligga kvar i sängen.

Jag är väldigt säker på att jag inte klarade omprovet idag. Nu känns det omöjligt på riktigt. Matte suger.

Jag har pluggat en del nu på kvällen men långt ifrån tillräckligt, MEN JAG ORKAR FAKTISKT INTE.

Dessutom är mitt rum så stökigt och smutsigt att det nästan börjar bli äckligt. Men jag orkar faktiskt inte städa heller och hinner inte heller för den delen känns det som. Jovisst har jag lite tid över ibland, MEN OFTA jag vill städa mitt rum då. 

Ohja, Juste! Mitt internet har börjat bli helt efterblivet segt på sista tiden. Jävla fitta.

Javisst är det en underbar dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0