Fredag.

Kom precis ut från en lång skön dusch, satt även i bastun en bra stund med hårinpackning och scrubade ansikiktet ordentligt med ansiktsscrub. Så nu känner jag minst sagt fräsch!

Idag blir det en lugn hemmakväll, det är väl skönt men hade jag haft råd hade jag hellre röjt på stan. Kliar i hela kroppen på mig efter ett tag känns det som. Imorgon blir det inte till att bara sitta hemma i vart fall! Jag och Lina ska ta och käka något gott på stan och sedan på bio för att se New Moon! NAJS! Nästan så jag kan krypa i säng nu bara för jag vill att det ska bli lördag. haha På söndag blir det jobb, I need the money.

HOPPAS NI HAR EN FIN FREDAGSKVÄLL!


Kommentarer
Postat av: Anne Marit

snygging!! ;*

2009-11-27 @ 17:38:28
URL: http://annemaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0