Aldrig nöjd.

När jag är i skolan önskar jag inget annat än att bara ligga hemma och nu när jag suttit hemma hela dagen vill jag bara bli av med sjukan och orka gå till skolan. Man blir aldrig nöjd fanimej. Fast ja, egentligen är det nog inte skolan som lockar så värst. Jag saknar mina flickor och så vill jag inte missa så mycket. Jag och Jeny pratade nog om detta igår, att man aldrig blir nöjd. Man vill bara ha det man inte har och det man inte kan få. Vi vill vinna massa miljoner och inte jobba bara för man måste utan bara jobba lite grann för att göra något.

På tal om pengar så öppnade jag min spargris igår. Inte för att ta pengar men för att veta ungefär hur mycket jag har och om jag har tillräckligt till att betala resan till Prag nu i november. Och det tror jag att jag har. Nu måste jag spara till pengar att ha med mig. Phu. Detta konstanta pengaproblem. Aldrig nöjd som sagt.


Kommentarer
Postat av: else

filmen var jäääätterolig. jag har alltid gillat riktiga svenska komedier. du borde se den. tvinga med någon helt enkelt. :)

+ duktig du är som sparar, det ska jag med göra så snart jag börjar få en inkomst!

2009-11-05 @ 09:43:17
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0