Torsdag.

Jag hatar verkligen att vårt hus är så jävla lyhört. Man kan aldrig vakna av sig själv och känna åh vad skönt nu kan jag gå upp. Utan jag som oftast är den sista att gå upp vaknar alltid av alla andras kackel och det är verkligen omöjligt att somna om. Så imorse när jag går upp vid tjugo i tolv, helt nyvaken, halväcklig och springer till toan i bara täcke. Så hör jag laura säga att vi ska iväg och hitta på saker, så vi åker vid tolv! Och jag säger då till Laura att jag inte följer med. "Mathilda vill inte följa med av någon anledning.." Hör jag Laura säga. Haha Konstigt? Jag står där i bara ett täcke, halväcklig, håret åt alla håll och säkert med en vidrig andedräkt och de ska åka om 20 minuter. Det säger nog en del om varför jag inte kunde/ville följa med?

Så jag klädde på mig och tog mig en ca 4 kilometers joggingrunda istället! Inte illa minsann! Okey jag erkänner jag att jag inte sprang hela tiden, men ändå inte illa ;)
Nu är jag sådär lagom svettig och äcklig men jag tänkte ta och lägga mig och sola en stund ute i trädgården innan jag duschar när det är så fint väder och jag ändå är så svettig redan.

Man får ta vara på de få stunder man får ensam i detta huset så det är faktiskt riktigt skönt att jag valde att inte hänga med :) Stranden och minigolf kan jag ta en annan dag!

Trevlig kristi himelsfärds dag eller något!
(det skrivs faktiskt med särskrivning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0