Tisdag.

Spänningshuvudvärken som jag fick igår vägrade att släppa och det slutade med migrän som plågade mig hela natten. Inte förrens vid sex tiden i morse lyckades jag somna. Så även om jag hade sovmorgon så skippade jag min första lektion och försökte få lite sömn åtminstonde. Sådan där hemsk spänningshuvudvärk brukar smyga på mig när det är spänning i luften efter många fina dagar och då himlen äntligen vill lätta på trycket, antingen ordentligt oväder eller regn åtminstonde. Så jag brukar kunna förutspå sådant. haha



Även om tvåan har sugit rejält så har detta skolåret flygit förbi och jag har hela tiden tänkt att nu måste jag fan ta mig i kragen och komma igång. Måste få något gjort, måste sluta lata mig, måste bättra mig. Och nu är det inte lång tid kvar alls tills året har nått sitt slut och jag har inte dragit mig i kragen en endaste gång. Bläh.

Nu ska jag i vart fall sova och palla mig i tid till skolan så jag inte missar matten. Nästa vecka är det NP i matte B som gäller och det känns ju inte som jag kommer klara det i nuläget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0