Tisdag - 12 maj.

Helt galet, jag är sjuk igen. Eller inte totalt sängliggande eller så men feber är påväg uppåt och jag känner mig inte alls kry. De senaste månaderna har jag varit sjuk från och till hela tiden. Det tar på krafterna samtidigt som man ska orka så mycket annat.



Hade som sagt nationella i matte B idag. Jag svarade på en hel del men sen kan jag mycket väl ha fel på hälften. Men matteläraren är så bussig så hon kommer säga till redan imorgon ifall vi klarade oss och senare mer exakt. Så då vet man i vart fall redan imorgon om man bör fortsätta komma till matten eller kan utnyttja den tiden till allt annat plugg som väntar.

Nu ska jag ta och laga mat och sen börja på uppsatsen i historia. ( ja, jag vet att det borde jag gjort för typ 3 månader sen.)

Kommentarer
Postat av: Denice

Du kommer säkert klara det fint! <3

2009-05-12 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0