Pluggandet tar aldrig slut.

Jajaja, nu ska jag börja gnälla om skolan och det dära igen. ehe

Imorgon har vi ett riktigt stort naturkunskapsprov, massor av termer och funktioner och allt möjligt ska man kunna. Etersom hela helgen gick åt att skriva klart historia skiten så har jag självklart inte börjat förrän nu. Känns smått omöjligt att klara få in allt det där tills imorgon. Dessutom måste jag sätta detta provet för att få mitt MVG i slutbetyget. Så ju mer desperat jag blir och desto mer jag inser att jag hinner nog inte få in allt detta tills imorgon försöker jag komma på utvägar.

Jag har två lektioner imorgon innan provet är, funderar starkt på att vara hemma och plugga till provet under de lektionerna för att försöka klara av provet. Jag har faktiskt varit duktig den senaste tiden och inte skolkat ett dugg, ingen ursäkt eller så, men det känns helt enkelt värt att skolka de två lektionerna för att ha större chans att sätta det provet.

Back to pluggandet nu va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0