YEAH

Om 5 minuter slutar jag. NAJS! 
Det har varit en ganska onödig med soft dag. Började med att jag försov mig i morse, ovanligt, nej jag vet. Händer allt oftare. Så första lektionen jag hade var samhällskunskap, 3 tjejer som skulle prata om utbytet till kambodja som de varit på. Det var verkligen jätte intressant och jag har länge tänkt att jag vill göra något sånt och jag blir bara mer och mer peppad. Sen var det historia och engelska och på båda lektionerna har vi haft eget arbete. Som vanligt har jag inte gjort ett skit. Jag kan verkligen inte koncentrera mig och få något gjort i skolan, inte för att jag får så himla mycket gjort hemma. Men det som jag gör, händer hemma i vart fall.
Sådär nu är det bara 2 minuter tills vi slutar, ska kila upp till mitt skåp nu och hämta lite grejer och sen snart dra till teatern.

XOXO, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0