Torsdag.

Jag vet inte varför jag stannade hemma idag, för när jag väl gick upp klockan tio så tänkte jag varför är jag inte i skolan? Det hade inte varit så farligt att vara där idag? Helt meningslöst att jag stannade hemma idag. Tanken igår var väl att jag kanske kunde stanna hemma idag och plugga massa, men så har det inte riktigt blivit. Men det har varit riktigt skönt att bara ta det lugnt, att vara hemma lite. Är så van vid nu förtiden att jag åker hemifrån tidigt på morgonen och kommer hem först vid nio, tio på kvällen.. Jag är verkligen en sådan människa som kan älskar fart och att allt ska hända nu nu nu, när jag känner för det. Men jag är också den människan som verkligen behöver tiden för mig själv med lugn och ro.

Nu sitter jag här och chillar, lyssnar på lite mysig musik och funderar på om jag ska ta och se ett avsnitt av Kyle XY.



Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-03-13 @ 21:07:04
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0