Torsdag.

Hur skönt som helst att sova ut ordentligt idag! Eftersom jag bara hade en lektion idag så kändes det inte riktigt lönt att palla mig in till stan och sen hem. Resan tar längre tid än lektionen. Dock hade jag planerat att gå upp runt tio idag för att få så mycket gjort som möjligt, men nej så blev det inte riktigt. Får jag chansen att sova då kan jag inte slita mig från sängen. Så när klockan ringde klockan 10 så tänkte jag bara inte en chans i helvete att jag går upp nu så ställde jag om alarmet till 11. Men mystiskt nog vaknade jag klockan ett av att pappa väckte mig. Det var nog mitt undermedvetna som fixade alarmet åt mig.
Det där med att få massa gjort idag har inte riktigt hänt, allt det där plugget jag borde ha tagit tag i har inte hänt. Kommer nog inte hända heller, kanske om ett par timmar om jag har riktigt tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0