Sjuk igen.

Det blev till att jag gav mig hem direkt efter skolan trots att jag egentligen hade teater som jag inte kunde missa. Men jag mådde inte alls bra. Förvånar mig inte om det var ett jävla gnäll om att jag inte dök upp. Men jag har feber som bara stiger, huvudet känns som det ska sprängas och jag är rädd för att svälja för det känns som hela halsen rivs upp. Jag hade all rätt att inte gå till teatern idag, hade inte kunnat prestera något alls ändå. Och det dära plugget som jag var tvungen att ta tag i idag, har jag inte orkat. Jag fattar inte att jag är sjuk igen. Känns som jag inte ens hinner bli frisk innan jag blir sjuk igen. Funderar på att kanske ta och kolla upp det. Feber kan vara bra i viss mängd, för att rensa ut bakterier i kroppen. Men hög feber jämt och ständigt kan fan inte vara bra. Och i princip var gång jag åker på feber är det 40/41 grader som gäller. Fast läkarna skulle väl bara skylla det på stress eller något för att slippa lyfta ett extra finger. De där blodproven de tog på mig för längesen fick jag aldrig höra något av, inte ens när vi ringde om det. Bra jobbat Sveriges sjukvård.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sjukvården suger och stress är ALLTID felet oavsett orsak. De kunde åtminstone hittat på en cool sjukdom. Och nä så mycket gnäll var det inte faktiskt, möjligtvis om du inte kommer imorgon för du behövs verkligen verkligen där!

2009-03-17 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0