Så mycket att längta efter och så mycket att sakna!

Ge mig sommar, ge mig långt hår igen, ge mig finland och festival! NU NU NU!


Jag längtar så frunktansvärt mycket efter Finland. Vår mysiga stuga, lugnet, naturen. ALLT! Till och med utedasset och inte ha rinnande vatten och el hela tiden. Alla myggen som driver en till vansinne och tvingar en gå på myggjakt mitt i natten för man håller på att bli tokig. Åhåh. Ni skulle bara veta.


Att jag är ballast kan jag faktiskt inte hjälpa. I'm the man helt enkelt med lillbrorsans fyrhjuling.


Sommar, sommar, sommar.. Vi alla går nog bara och längtar och önskar att den skulle komma på en gång. Nu tack! Galet söt bild på Samuel!


Även om jag inte ågrar ett dugg att jag rakade av håret så har jag inte ett dugg tålamod när det gäller något alls. Alltså gäller det även i detta fallet. Jag vill att mitt hår ska växa massa fortare så det blir långt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0