Nya msn driver mig till vansinne!

Efter massa tjat (massa rutor inne på msn som poppade upp) så installerade jag nya msn, det vill säga messenger 09. Men som många andra insåg jag direkt att jag ville bli av med den och även som många andra har jag haft problem med den.  Det enda jag vill är att få bort den helt från min dator, avinstallera den. Men just det är problemet för mig, den går inte att avinstallera! Skiten går inte att få bort. Har försökt avinstallera den gång på gång, även testat återställa datorn till innan jag installerade nya msn och skrivit in vissa koder som jag fått tag på för att få bort skiten. Men nej, denm vägrar försvinna! Det hela gör mig bara ännu mer förbannad och säker på att jag vill få bort möget. Min dator - jag bestämmer vad som får finnas på den! Och jag vill INTE ha nya FULA och ÄCKLIGA msn. Gaah.

Jag blir galen. Någon som vet hur jag kan gå tillväga, något tips?

Är så sur över det hela att jag snart formaterar mig dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0