mupp

Jag är både väldigt trött och väldigt pigg samtidigt just nu. Väldigt konstigt. Jag är ju jämt trött och sen att jag sov flera timmar innan idag kanske bidrar till att jag är pigg, det kanske inte är så konstigt trots allt. Kanske ska ta och slå på en film eller något tills jag känner att jag kan somna. Känns så meningslöst att lägga mig i sängen bara för jag borde sova när jag ändå vet att jag inte kommer kunna somna på flera timmar. Imorgon kommer bli en lång dag och jag känner på mig redan nu att jag kommer vara en zombie slutet av dagen och det där plugget jag måste ta tag i imorgon kommer absolut inte bli gjort.

Ska väl slå på en ultra tråkig film så jag blir trött eller kan jag testa plugga manus. 
 
Ha det bra och sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0