Måndag.

Tja, läget och sånt?

Förvånansvärt dog jag inte under idrotten idag. Visst jag fick ett fett IG på provet men den själva aktiva delen av lektionen var faktiskt helt okey. Kan ju bero på att vi endast behövde röva på oss kanske en meter åt vart håll på sidorna och kunde sitta ner under tiden vi gjorde detta. - Blindboll alltså. Min grej helt klart.

Dock suger det hårt att det är måndag idag. Hade inte varit allt för fel om det var fredag kväll nu.

Oh juste! Kollade just på första avsnittet av Kyle XY. Kommer nog bli en ny serie jag börjar kolla på! Första avsnittet fick mig varm i hjärtat. Slutet i vart fall.

SWEET DREAMS!


Kommentarer
Postat av: Else

eller hur tipsade jag om en bra serie! eller ja friskade upp minnet i alla fall.

2009-03-10 @ 09:55:09
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0