Huvudet är slutkört men kroppen på helvarv.

Att dricka energidryck precis innan man ska sova är ingen bra idé. Visst trött som fan i huvudet efter en lång dag och inte mycket sömn från igår natt, men kroppen kryper det i och vill inte vara stilla. Ett avsnitt Kyle XY kanske hjälper.

Tänkte ta mig samman och verkligen börja med joggandet imorgon eftersom jag ändå har lite sovmorgon. Men när jag väl väcks imorgon av klockan är jag tveksam över om jag kommer gå upp. Och som sagt sov jag inte så mycket igår natt. Får väl se hur det blir med det helt enkelt. Skulle sparat enegidrycken tills imorgon bitti kanske istället?

För er som kan sova, sweet dreams people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0