"Helgen är över och imorgon är det måndag ångest"

Helgen har blåst iväg precis som vanligt. Det känns som den nyss började men redan är den slut. Och jag är aboslut inte redo för att det ska bli måndag. Att det är ytterligare en sådan stressig vecka hjälper inte det minsta. De där lugna veckorna är bara ett minne blott sedan längesen. Jag vill bara resa bort, jag vill ha sommar, jag vill så mycket men det är väl bara att drömma vidare.

Får väl ta och lägga mig nu så  jag inte försover mig imorgon, kan verkligen inte missa lektioner. Hur jobbigt det än är när jag vaknar på morgonen måste jag faktiskt palla mig upp i fortsättningen!

Förresten, titta precis på vår schema från idrotten, det får mig att vilja spy. Mys va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0