Finito.

Nu har jag bestämt mig för att jag pluggat klart, jag är allt för trött i huvudet nu för att kunna få in något mer ändå. Algebra förstår jag det mesta av men det är funktioner som är problemet. Det får gå som det går helt enkelt. Men det där med IG here I come tror jag fortfarande på.

_______________________________________________________________________________________


Egentligen borde jag ta och krypa ner i sängen nu på en gång när jag ändå inte har något speciellt jag borde fixa. Visst jag har egentligen mer plugg som jag måste ta tag i men det får vänta, jag har faktiskt varit duktig och pluggat matte nu. Jag är så fruktansvärt trött nu för tiden. En kombination av att jag är allmänt orklös nu förtiden och dessutom inte många timmars sömn var natt. Jag borde nog ta och sova nu på en gång. Nu när jag tänker efter så har jag druckit två energidrycker och massa cola, det där med att kunna somna kanske inte går ändå. Men jag borde försöka, jag är verkligen helt utmattad så tror nog jag ska klara av det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0