Duktiga Mathilda

Det där med att faktiskt spara lite så jag har råd med festivalandet har faktiskt hållt än så länge! La nyss i 200 kr i lådan, så nu är där 400 kr. Inte illa! Funderar på om jag borde lägga i resten av mina kontanter som är i plånboken. Men jag gillar inte att vara helt utan kontanter om jag ska iväg, fall i fall liksom. Haha Nej men seriöst. Om rabattkortet traslar eller något så vill jag gärna lyckas ta mig hem imorgon efter jobbet. Lite kontanter får stanna helt enkelt.

En annan duktig sak är att jag ska jobba både imorgon och på söndag. Så det så! Pengar är som sagt välbehövt. Jag gillar pengar okey? Nu ska jag drömma mig bort lite och titta på snygga kläder på internet.


Kommentarer
Postat av: Denice

då är vi två som gillar pengar ;)

2009-03-28 @ 02:22:39
Postat av: Anne Marit

när ska du sprar pengar å komma hit? :o

2009-03-28 @ 16:20:01
URL: http://annemaret.blogg.se/
Postat av: Anne Marit

När ska du spara pengar å palla dig hit till mig? :D

2009-03-28 @ 16:20:38
URL: http://annemaret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0