Dagens ilandsproblem

Jag är mega kissig men jag loggade nyss in på denna datorn, så jag orkar egentligen inte logga ut och gå på toa. Så nu står jag här massa kissinödig och drar ut på det. Värdefull information, tycker ni inte?

En halv lektion natur och sedan idrott. Ingen ångest över idrotten idag faktiskt, pingis så det ska jag nog klara av.

Usch jag mår inte så bra. Halsen har börjat göra jätte ont och jag känner mig allmänt hängig. Försöker hålla ut hela dagen trots att det är frestande att gå hem men jag måste ha min närvaro. Fick en lapp för min närvaro den senaste månaden, det såg inte så bra ut.. Men det känns faktiskt som jag kommer skärpa mig nu och inte frestas lika mycket av skolka.

NU måste jag gå och kissa. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0