Bomcha!

Imorgon blir det till att jobba fast jag egentligen saknar orken och lusten till det, dessutom borde jag fixa en del plugg. Men det där med att säga nej till jobbet när de ringer och behöver att man hoppar in har jag svårt för. Om jag inte har något speciellt planerat så kan jag bara inte säga nej och sekunden efter jag lagt på luren så känner jag bara varför? varför? För egentligen hade det varit riktigt skönt att bara få sova ut för en gångs skull. Men i och för sig cashen är välbehövda och jag ska nog överleva.

Som sagt imorgon blir det jobb och antagligen träffa Denice på kvällen. Jag vet att jag kommer vara slutkörd som vanligt efter jobb men det hade varit mysigt att träffa Denice! Så ska nog bara palla mig dit så kommer det bli massa mys. Dessutom sa jag när de ringde om jag kunde hoppa in imorgon att jag längst kunde jobba till fem i så fall. Så det är bra i vart fall!

Nu ska jag ta och sova så jag orkar mig upp imorgon.
Gonatt. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0