Work.

Imorgon blir det jobb för min del. Känner verkligen inte för det. Det var längesen jag jobbade och usch. Nej jag vill inte. Men jag behöver verkligen pengarna. Sen jobbar jag lördag, måndag och onsdag också. Sen börjar skolan. Det känns lagom segt att jobba nu precis innan skolan börjar. Åh nu börjar jag tänka på allt jag vill och måste hinna med. Allt plugg. Fan.

Aja, knipa ihop jobba och sen få lite cash. Jag ska nog överleva!

Nu ska jag göra klart maten jag ska ta med imorgon så det bara är att slänga ner matlådan i väskan och sen dra. Vill ju sova så länge som möjligt. Sen ska jag ta och krypa isäng. Sov inte så värst mycket inatt så det ska bli skönt. Dock inte skönt att vakna av alarm imorgonbitti och inse att jag ska till jobbet.

Godnatt folket. Sweet dreams. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0