Utvilad efter lovet? Yeah right.

Kom precis upp ur duschen, hur skönt som helst. Har känt mig helt ofräsch hela dagen idag. Nu är jag helt slut och sängen blir allt mer lockande trots att jag egentligen borde plugga. Men jag orkar inte.Det var nu jag skulle vara utvilad och redo för nya och bättra tag i skolan. Första dagen efter jullovet var idag, och jag är redan trött av tanken på allt som kommer svämma över mig när som helst. Men jag måste faktiskt skärpa mig. En bra början imorse faktiskt, jag tänkte först ta sovmorgon. Men jag gjorde inte det, jag gick upp och åkte mot skolan strax efter 7. Fyfan. Inte kul men duktigt vart de. :)

Snart ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa lite i "Mannen utan öde". Plugget från vänta tills imorgon (here we go again..) Aja vi får väl se imorgon om jag får något gjort. ;)

Kommentarer
Postat av: Denice

Det är ju sant. Man väntar på vad som ska svämma över en. Jag har 4 redovisningar nästa vecka. I'm sooo dead!

2009-01-09 @ 15:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0