Fredag.

Första tanken när jag vaknade av klockan halv sju imorse var att hoppa över första lektionen. Men duktig som jag var släpade jag mig upp i sista sekunden idag igen.
Men jääävligt skönt är det att det är fredag idag! åh.
Det är en fredagskväll, halv tio och jag funderar på att krypa isäng. Eftersom jag är trött och jävligt uttråkad.

Försökte nyss skriva lite i koder, insåg att det inte var lönt, ni skulle inte förstått ett skit.

Det blir att krypa ner i sängen halv 10 på en fredagskväll med en bok eftersom antagligen ingen är sugen på att umgås med mig. Buhu. haha puss.

Kommentarer
Postat av: Denice

Awe, förlåt! <3

Vi får träffas en annan dag! :*

2009-01-11 @ 01:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0