Livet kan ryckas ur händerna på ett ögonblick.

Det är vid såna här tillfällen inte orden räcker till. Man vet inte vad man ska säga, för det finns nog inget att säga som förklarar det man vill säga.

Minnesstunden för Malin var jättefin även om det var jobbigt. Jag kunde inte precis som många andra förstå att det verkligen hänt, att en resa till Sälen kunde sluta så hemskt. Det är fortfarande svårt att förstå men minnesstunden gjorde det hela lite mer verkligt. Vi var inte bästa vänner men Malin var en fin människa och det är inte rättvist någonstans att behöva gå bort vid 21 års ålder.

Malin kommer aldrig mer få göra de små sakerna i livet som vi inte uppskattar tillräckligt. Malin kommer aldrig få chansen att uppnå det hon ville eller kanske gifta sig och skaffa familj. Hennes liv hade knappt börjat innan det togs ifrån henne. Det gör ont i mig att världen kan vara så orättvis.

Mina tankar är hos Malin och hennes familj. Hur gärna jag än skulle vilja säga att det kommer bli bättre så finns det inget som kan lindra smärtan hos hennes familj just nu. Jag lovar att vi ska göra pjäsen storslagen för dig, vila fint nu Malin. <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0