Tisdag

Idag vart det sovmorgon hur skönt som helst, dessutom hade jag inte min sista lektion så det var bara två lektioner idag. Hur skönt som helst, behövde det kände jag. Är fortfarande krasslig.

Och jo jag vet jag borde plugga men Sami kom hem med Guitar Hero igår! Då är det väl ganska självklart att jag ryckt gitarren ur händerna på Sami?
Och kul är det. :D

Imorgon är det friluftsdag med skolan och vi ska åka skidor! Det ska bli riktigt kul, har inte åkt på massa länge nu. Dessutom ska det bli ganska roligt att se lill skiten, dvs Louise ;), på ett par skidor för första gången! haha

Gud vad segt mit tangentbord är och musen. Skit irrteae hälftenv bokstäverna kommer bara ocks så det tar tre år. kolla själv. usch får väl ta och titta efter vad det är som krånglar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0