Mando Diao eller hemlig utflykt?

Sjuk beslutsångest har jag, och det är inte bara när de gäller stora grejer utan det gäller verkligen ALLT. Vilka chips jag ska köpa, cola eller fanta? Ska jag äta något eller inte? Ska jag åka iväg eller stanna hemma? Vad vill jag? Oftast brukar jag få Else till att bestämma så jag slipper även om det inte rör henne. Men allt oftare så tvingar hon mig att bestämma själv, antingen för att hon gillar att jävlas med mig eller för hon tycker jag ska lägga av med den jävla beslutsångesten. Jag tänker nog bara allt för mycket tror jag. Jag hatar att jag aldrig kan bestämma mig.

Hur jag nu kom in på detta är för på onsdag ska Mando Diao spela lite låtar på folk och rock i malmö, så jag ska kanske dit med Mli. Jag behöver också plugga satan... Även på onsdag är det någon sorts utflykt, vet inte mer än att vi ska samlas på knutan och hela kalaset kostar 50 kr, men extra pengar kan vara bra om man vill shoppa. Men jag vet inte vart vi ska eller vad vi ska göra.




Kommentarer
Postat av: mli

mando diao är imorgon kära du!

2009-02-16 @ 23:49:13
Postat av: Anonym

hahaha! så typiskt mig att vara helt ute och cykla.

2009-02-16 @ 23:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0