Måndag.

Allt det dära råpluggandet som jag tänkt komma igång med idag har väl inte gått så där värst bra.
Jag har verkligen försökt komma igång med naturkunskapsarbetet.. Men det tog ungefär 3 timmar för mig att ens komma på och bestämma mig vad jag skulle skriva om. Och nu när jag äntligen gjort det vet jag inte vad och hur jag ska göra det. Så jävla dålig är jag. Jag är verkligen sämst på att plugga.

Anyway.
Ben and Jerrys - Cookie Dough är massa jävla god. Visst 27 spänn för den lilla burken tycker jag fortfarande är massa men det var mums. Ibland ska man väl kunna unna sig det. Dock hade jag förväntat  mig typ sådär mun-orgasm eller något liknande. Så det var jävligt gott med uppfyllde inte riktigt vad alla hade tuttat i mig.

Och så måste jag påpeka att det är SÅ JÄVLA GÖTT ATT VARA LEDIG!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hah fan va soft! Min stora burk är nyss slut, ska köpa en ny idag (50 spänn åt helvete suck), ska nog prova bohemian raspberry <3<3<3

2009-02-17 @ 17:32:33
URL: http://xlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0