Gött!

Idag hade jag bara min första lektion så jag var redan hemma klockan 11, härligt! kläderna åkte av direkt när jag kom hem och så kröp jag ner i sängen. Skönt som tusan. Vid halv ett så tvingade jag mig upp ur sängen, hade lätt kunnat sova vidare. Men var tvungen att komma upp och fixa lita saker innan jag ska in till stan igen. Ska ju spela "Främling i mitt eget hem." på dunkers idag! Spännande. :) Så det blev till att gå upp stryka lite och sen satte jag igång och fixade lite käk. Det blev pastasallad med kyckling i. Och så gjorde jag en supergod vidlöksdressing till. MUMS! Nu kommer jag stinka vitlök som tusan hela kvällen, och när jag står på scenen och skriker på någon kommer de svimma. haha :D

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0