Jullov.

Det är jullov och vad ska jag säga, det är jäävligt skönt. Dock har en del saker hunnit ikapp mig som projektarbetet och ångesten börjar krypa sig på. Jag ångrar inte att jag inte började tidigare, för jag vet hur jag är. Jag kan inte sätta mig ner med något som det är en evighet tills det ska in. Jag fungerar inte så. Här med lovar jag att när jullovet är slut skall jag gått igenom alla böcker jag lånat till projektarbetet och bokat tid för mina intervjuer i januari! Det ska jag kunna fixa.

MEN idag blir det nog inget projektarbetande alls. För idag har jag planerat att julstäda och julpynta! Behöver ju få lite julstämning här hemma. Dessutom så om jag inte tar tag i det så kommer det inte hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0