Bra men lång dag.

Trots att det har varit en lång dag med mycket att göra så har jag bara varit på en lektion. Jag gick upp lite innan nio tiden, tog lite bilder till fotouppgiften. Åkte in till skolan klockan tio och tog fram negativen och framkallade en del bilder. Sedan gav jag mig av till tingsrätten för att gå på rättegång (uppgift till kriminologin). Innan jag begav mig hem fyndade jag 3 nya böcker på statsbiblioteket, 5 kr stycket, inte illa minsann! Jag ser alltid till att handla böcker antingen när bibliotek säljer ut till billigare peng eller på loppis. Man sparar pengar och det är dessutom bättre för miljön!
Väl hemma åkte jag och pappa nästan direkt till Samis skola för att kolla på deras utställningen med tema kroppen som de arbetat med. De hade gjort massa fina grejer! Jag hade glömt bort att man var så kreativ när man var liten i skolan!
Efteråt åkte vi för att handla på City Gross och det tar ju sin lilla tid. När jag äntligen kommit hem så var det bara att sätta sig och plugga! Och det har jag gjort fram tills jag slängde mig i duschen för en stund sen, kom just ur duschen och jag tänker fan inte göra mer idag än att slöa till någon bra serie innan jag ska sova!

Böckerna jag fyndade, två deckare och en bok jag inte riktigt kan placera än. Men alla verkar vara bra!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0