Terminskortsbajsförseningbortaejkomma?

På fredag drar skolan igång igen, det suger men det ska bli kul att träffa alla, men vad jag egentligen ville komma fram till är att jag inte fått mitt terminskort ännu. Det vill säga mitt buss/tåg-kort. Ehm och det brukar komma flera veckor innan. Skumt. Dessutom tror jag att det börjar fungera imorgon och det är ju inte helt fel med tanke på malmöfestivalen, men som sagt jag har ju inte fått mitt! Jag har inte fått hem några papper jag ska fylla i eller liknande, man behövde ju inte skicka in någon blankett förra året utan det bara kom. Så.. hm, jag känner mig lite nojig. ÖH. Usch. Jag hatar att jag kan bli sådär orolig och nojig över egentligen ingenting. Men men får ta och ringa lite samtal imorgon och se vart det tar vägen.

Äh ni skiter väl i vilket skulle jag tro. haha . BAI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0