Söndag.

Det är nog en sådan där typisk söndagseftermiddag för oss flesta. Helgen är i stort sätt slut och imorgon är det måndag vilket innebär tillbaka till skolan eller jobbet för oss flesta. Att lite ångest kryper sig på är väl inget bara jag känner heller.

På tal om något annat så man inte helt bitter, jag slingade håret med lite ljusare slingor idag. Slingorna syns inte allt för mycket men det är ju bra så de inte sticker ut allt för mycket från min egna hårfärg. Så det blev bra. :)

Snart blir det grillat till middag med klyftpotatis, bearnesås, fetaostsallad och vitlöksbröd! Så det klagar jag inte alls på. MMH! Precis sådan mat jag älskar. Nu ska jag kila ut i köket och hjälpa till med det sista!

Ha det fint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0