Shoppingrunda på Väla!

Idag blev det en tur till Väla med Louise och Elin. Kär vid första ögonkastet blev jag i de ilblå vagabond skorna! Ingen tvekan, de skulle jag ha minsann. Och så blev det två sjalar, jag har lyckats bli av med alla mina andra. Var dessutom duktig och köpte sånt där grejs som man sätter i håret innan man plattar det så det inte slits lika mycket. Ljusare slingor till håret köpte jag av ren impuls men det ska nog bli bra. Tottar och sånn där pudergrejs kändes som det också behövdes. Unna sig lite får man faktiskt göra när man fått lönen från sommarslitet!


Kommentarer
Postat av: Karoliina

åå va fina skor! converse eller? and yes, TRUE BLOOD är såååå bra! har sett hela första säsongen och ska ta hem andra också :)

2009-08-27 @ 23:06:03
URL: http://venusique.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dom skorna är så jävla snygga! hett hett!! :D

2009-08-31 @ 17:22:39
URL: http://johannasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0